28 oktober 2008

Honey

Hej.

Efter en lyckad kväll som den här blir man alldeles glad. Therese, Amanda och jag hade en liten myskväll tillsammans. Kul kväll. Först gick jag o Amanda till branten där Therese bor o mötte henne där. Vi var väldigt! tidiga, ungefär en halvtimma, haha. Så vi gick upp och ner för branten-backen typ tre gånger. xD
Sen gick vi hem hit o spelade yatzy. Clara vann. haha. Yey. ;P Sen kollade vi på Honey. Den e ju bara så himla grymt bra. SE DEN!

Jag får såna bra tankar av den. Den ger mig hopp om att lyckas. För min del att lyckas med att kunna bli journalist någon dag, Åh vilken härlig dröm.

Jag blir alltid glad av den filmen.

Och så blir jag glad av att vara med vänner. Tack för kvällen.
Nu ska jag lägga mig o läsa en stund, sen soooooova. :)
Puss och Kram /Clara.

1 kommentar:

  1. Klart att du kommer att bli journalist en dag! =) Om du verkligen vill det så blir du det. :)

    Vilja och tro är någonting utav det starkaste hos människan.

    Ta hand om dig Clara :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara