28 oktober 2008

Tisdag

Hej.
Jag har verkligen ingenting att göra, såå vill du hitta på nåt slappt en lovkväll, så säg till.
Vad ska man göra en lovdag? Emil sa att jag skulle tröttna på att ha lov på tisdagen... ehm... lite så är det. Jag har tröttnat lite på att höstlov. Surt, men dock sant. Eller nej, det är skönt med sovmorgonar, men lite surt att inte har nåt att göra vissa stunder. Jag har bestämt mig för att bara plugga någon timma per dag.
De timmarna är redan gjorda nämligen. Det känns däremot skönt.

Kollade nyss på Gosip girl. Laddade ner det avsnittet. Tur va väl det. För det var ungefär det viktigaste avsnittet jag sett på länge.


Gosip girl var ett program som Viktoria kollade på... vi smsade ibland om progammet. :(
Men så börjar ju även Sanningens ögonblick snart också, närmare sagt, på söndag. Skit också. Jag vill inte. Det kommer påminna mig så mycket om Vickan.
Hur vi satt o skrattade i telefonen. Hur hennes tv var lite efter min, haha.
Hur jag skrek; YES ja visste det. Eller NEJ! Hur hon inte hade sett det, och hur jag avslöjade det för henne.


Åh fy ja, det va så grymt kul. Jag fick sitta o hålla mina utrop tills hon hade sett det. haha. Man hörde hur hennes tv va lite efter... haha xD.
Såna roliga minnen, gumman, jag lovar att jag aldrig ska glömma dem.
Jag ska minnas dem för två. Jag lovar. Jag älskar dig vännen. Varför du? Kan du inte komma tillbaka? Det är min högsta önskan. Att du kommer tillbaka.


Oj, nu kom jag in på jobbiga känslor som vanligt...
Annars idag så händer det som vanligt inte så mycket. Typ. Någon som vill träffas, så RING.
ha det så bra. Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara