10 oktober 2008

Min dag. HELG

Min fredag;
jadu... mycket, fast ändå ganska skön ändå.
Började med att försova mig. Och vakna runt tjugo minuter innan ja skulle gå till bussen. Då blir man rejält sur på sig själv kan jag säga. Men jag blir jämt så förvirrad nu förtiden när jag vaknar. haha. Vet inte varför. Men aja, så jag vaknade vid 8 av väckarklockan. Men jag tänkte att ja va tvungen att gå upp på direkten, så det va ju ingen idé att snooza. haa. Ne visst Clara.
Så vaknar jag 40 minuter senare, kollar klockan i taket. Ja har sån digitalklocka som lyser upp i taket. När jag ser att det står 8:40 så litar jag inte på det, trodde klockan var typ nån minut över 8. haha. Där fick jag. Så jag satte mig upp o bara rusade. haha. Tänkte tanken; ska jag duscha? HAHA. Som om ja skulle hinna det.
Väl kommit till rätta med att jag inte hinner duscha så sprang ja upp till köket för att äta frukost. Jag sprang omkring o virrade i köket som en yr höna. haha. Asså ja kan va så knäpp på morgonen. ushja.
Men jag haann till bussen. :D En applåd till Clara. En poäng till mig du. ;) YEAH!


Skolan va trist och onödig. Arbetsmiljö och säkerhet, va sjutton e det för ämne egentligen undrar jag då? EL. Ushannamej! Det va hemskt. haha. Kollade klockan varannan minut typ. haha.

Väl hemma gick jag elljusan, rensade tankar och tankar upp till Viktoria. Det va skönt me en promenad. Sen kollade jag på tv, gjorde i ordning mig, o sen iväg till a6 med föräldrarna! Yeey. Men det kan faktiskt vara kul det också. Jag gillar mamma o pappa. ;P

Väl där så skulle vi leta efter min favorit på stan; SKOR! Nu är det så att jag verkligen avskyr att leta skor. ahha. men japp, där gick vi. Hittade ett par höststövlar nästan på direkten. O sen ett par skor! yes.
Men de var i Lacoste. Och vad tycker du, är inte det lite väl snobbigt? Det tycker iaf jag. haha. Men mamma o pappa tjatade o sa att de var bekymrade över att jag sa att det inte va min stil riktigt. haha. Men de var snygga, så vi köpte dom ändå.

Sen klippning. En del av luggen blev borttaget, skönt. O så håret toppade hon. SKÖNT. Det är så härligt att klippa sig. :) Känner sig så fräsch på nåt sätt. Har suttit o pillat i håret hela kvällen nu. haha.

Körövning nästa, en halvtimma tidigare denna kväll. Vi har nämligen KONSERT imorgon. ;)
Sen tonår, prat o så med massa folk. :) Det va sådär kul ikväll vill ja säga. Gick hem ganska tidigt, som du märker. ^^


Nu ska jag nog typ läsa? eller nåt sånt.
Sova ut iaf, så det inte blir en alltför misslyckad konsert imorgon.


PUSS OCH KRAM. GODNATT!

PS; imon kommer Emil o lyssnar, tack älskling. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara