20 oktober 2008

Måndag

Hej.
Ska väl klämma in ett dagens inlägg den här dagen också antar jag...
Svår dag, fast ändå inte. Jag känner mig stressad, otålig, sur och fel person idag, men ändå har det gått ganska bra ändå.


Historiaredovisningen om Martin Luther King, jah den gick väl ganska bra tror jag.
På religionen hade vi Dan. Men idag va han rätt okej, han gav oss bara instuderingsfrågor så. haha. ;) Japp, vi ska självklart ha religionsprov v. 46. yesbox. Den veckan blir hemsk, kommer till det senare... Frågorna om kristendomen gick toppenbra. Jag o Alex är ju ett sånt toppenteam. haha. Hon är bra, tycker så himla mycket om henne. Hon gör allt bättre på nåt sätt. Om det nu går. haha.
Svenskan fick vi gå hem på istället. Plugga hemma heter det.

Sen dess har jag kollat på One tree hill, pluggat ihjäl mig och haft panik. Paniken, stressen och jag är liksom bara bästisar. Vi hänger ofta ihop, även fast de slår mig hela tiden. Även när de slår ner mig så djupt är jag med dem ändå, jag verkar inte bli av med dem liksom.
Kanske lite ironiskt det jag skrev, men det är allvarligare än vad jag kan skriva.


Jag fixar inte minsta lilla pressen från skolan längre. Det orkas inte med mitt i allt annat. Jag kan inte ha prov o sånt nu, inte flera på raden, inte NU, inte nu. Jag vet att jag klagar och att alla andra har det så jämt o ständigt. Men jag pallar det inte. Jag fixar det inte längre. Vissa dagar är tårar så nära. Men ändå försöker man hålla minen uppe på nåt sätt.

Ska plugga lite till nu, sen hårinpackning för att mitt feta äckliga konstiga hår ska bli bättre igen. Fattar inte vad som hänt med det. Spelar ingen roll hur mycket jag duschar eller hur mycket jag tvättar ur det, lika äckligt ändå. Jag behöver trivas med håret. haha.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara