22 oktober 2008

Onsdag

hej.

Denna dag... ganska helt okej.
Text. Vi gjorde en uppgift där vi skulle utgå från olika ord och skriva någonting om det. Jag beskrev orden och lite annat sånt. Man fick inte ha med vad det va för nåt namn. Lite svårt faktiskt. Låter kanske inte jättesvårt, men tro mig, det var det!

O så pratade hon lite med oss om två stora saker vi gjort under hösten. Jag fick VG+ på min samhällsproblemsartikel. Jag skrev om abort. Jag vet ingenting om det, men jag skrev om det ändå. haha. Fick VG+. Yey.

Sen har vi även arbetat med projektarbetet en del idag. Vi är igång nu. Känns faktiskt väldigt skönt.... Bara det att killarna, iaf två av dem är ganska jobbiga, lite flummiga ibland. Och man blir ganska trött på det ibland. Menmen. Vad gör man liksom? Säger till dem. ;D ihi. Det var vad vi gjorde! Så det gick bra. Har jag nämt vad tidningen ska heta? KIWI. Yes. Men jag hade nog skrivit det innan, känns så när jag skrev in namnet. haha.

Ikväll blir det bönegrupp. Så det blir våfflor, tända ljus o så ska jag läsa ur under ytan 2. :)

Ha en fin kväll. Puss och Kram.

1 kommentar:

  1. Ska du göra en tidning som projektarbete? (: vad kul det låter!

    Åh låter som en mysig ikväll. Våfflor och tända ljus. <3

    Ha en fin kväll du med, Kram Clara <3 (:

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara