24 november 2008

Det snöar ute!
Ja, det är vad jag tänkt idag. Efter utropstecknet blir det automatiskt ett frågetecken. Vad hände med hösten? Har jag tappat bort hösten i hjärnan och missat en hel årstid? Lite så känns det. Sommaren blev helt sjuk, och jag slutade hänga med i tiden. Här är vi nu, snart vinter, och det snöar. Det kanske till och med redan är vinter? När är det vinter? Jag tror att det är runt nu, när det snöar och det snart är december.
Det känns så konstigt att det är vinter. Jag fyller 18 och det känns absolut inte som så. Jag är inte redo för vintern än. haha. Lite så känns det.

Men det är väl bara att ta o hänga med och ta på sig varma kläder.

1 kommentar:

  1. Snö är sjukt mysigt. :) Det är massor utanför fönstret just nu.
    Det känns också som att jag har missat en hel årstid, känns fruktansvärt förvirrande att november snart är slut. Men som sagt, det är bara att hänga med som du säger. :)
    KRAMAR

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara