21 november 2008

Fredag, 05.15, Gränna

hejhej alla morgonpigga? Eller nattugglor?

Ja, det blir väl så. Jag har varit på högvarv ända sedan 5.15 idag. ;) hehe.

Kort och gott om dagen;
05.15 ringer klockan, Clara sträcker på sig och går till duschen med tanken bankandes i huvudet;
Imorgon är det lördag, då får jag sova länge. Imorgon är det lördag, då får jag sova länge, om och om igen.

06.16 går bussen från Hovslätt till Jkpg. ISKALLT och halt.
07.05 går bussen till Gränna.


9.00 börjar Grännas ungdomsforum där jag och Alex skulle göra en artikel. Mellan typ 8.00 och 9.00 gick vi runt och förfrös i Gränna på ishala vägar. Ja, vi konstaterade att vi aldrig mer ska åka till Gränna på vintern. ^^ Fast jag tyckte ändå det såg mysigt ut. :) Jag föreställde mig att bo i Gränna, haha, men.. ja. Lite tomt o så, men ändå hur mysigt som helst. :D

Grännas ungdsomforumsamling var asbra. Jätteintressant och bra! Ni får läsa artikeln så fort den kommer upp. En på redaktionen skulle lägga upp den lite senare, men har tydligen inte gjort det.
När vi kom till Jkpg igen så va det mitt på dagen, halv 1 och då skulle vi börja samla ihop allt till en artikel. Jag blev ganska nöjd faktiskt. Alexandra är en bra vän att ha med sig ska ni veta. :)


Japp, dagen på redaktionen slutade ca 15.00. Sen va det hem och ringa en hel del personer angående Jönköpings Lucia- artikeln som jag ska skriva i nästa vecka. Suck. Men sen va det ta det lugnt. Då var klockan kanske halv 5 eller nåt. O så skulle jag hjälpa mamma och pappa med Uganda-resan o shit, så jadu... Sen blev det kör och tonår.

Kör på höga toner kan jag säga. Japp. Vi över mycket mycket nu till julkonserten den 6 december, kom dit. Fast, köp biljetter innan ;). höhö. Kan ju vara bra.

Nu blir det en varm och skön och underbar säng som väntar. Kanske en film? Nja.. får se lite.
Godnatt annars.
Puss och Kram till mina vackra läsare!!!


OJ VA LÅNGT DET BLEV! Trodde jag var trött, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara