22 november 2008

Lördag

hejhej.
Idag blev det en lång sovmorgon. Kanske alldeles för lång. Klockan 12 väcktes jag av att pappa gav mig telefonen. Där i var Anna. haha. Men ja väcktes snabbt och hade bra samtal med syster min. Vid halv 1 gick ja upp o åt frukost. Klockan 1 va det middag. höhö. Så idag har jag i stort sett ätit... och jadu... inte mkt mer helt enkelt. ;P

Nu kollar ja på nån film som går på tv. haha. Jättekonstig film. Big fat liar heter den. Sjuk film.

Ikväll ska jag till Emil, något möte i Hillerstorp. Ska sova hos han sen.
Ha det så bra på eran lördag. Jag skriver imorgon.
Kram /Clara.

PS; förlåt att ja e så tråkig på bloggen. ahha. Men jag har typ skrivtorka eller nåt på bloggen :S

1 kommentar:

  1. Haha Big fat liar är en riktigt rolig film tycker jag. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara