17 november 2008

Första praktikdag, Måndag

http://jnytt.se/Read__19769.aspx
http://jnytt.se/Read__19768.aspx

Hejhej.
Min dag har varit mycket bättre än de värsta förväntingarna. ^^ De är schyssta som jobbar där, så det är fint. Det är skönt att ha med sig Alex iaf. Vi fick idag göra en enkät om mössor på stan. Klicka på länkarna, så kommer du till våra artiklar. :D Weiei. Snälla, läs!
Jag var jättenervös igår, men inte jätte idag faktiskt. Känner mig ganska lugn o så, men det är så himla svårt, för man vill ju prestera bra o sånt shit.

Den här eftermiddagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, typ, i stort sett. ^^ Ska ju gå ut och gå min måndags-promenad med Jenny. Men sen vet jag inte. Kanske blir det TV hela kvällen lång. haha. Ska kolla på andra avenyn för jag kollade inte på det igår. ;)


Ha en bra eftermiddag!
Kramkram


PS; Idag är det BARA 1 månad kvar till min 18års dag :D

2 kommentarer:

  1. Jag läste enkäterna, jättebra jobbat av er! :D Ska bli spännande att läsa fler saker som ni gjort! :)

    :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack Clara! :) Hmm. jag fotade ett foto, sedan klonade jag mitt hår så det täckte hela bilden typ och redigerade en massa. Gjort allt i photoshop. :)


    Åh vad kul att du fått praktik på Jnytt! :) Ska kika på länkarna snart. Puss <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara