16 november 2008

Söndag

Sammanfattning av helgen, bra helg.

Igår va det en myskväll med Emil. Kollade på "Hur man blir av med en kille på tio dagar", min favoritfilm. Vi har ju trots allt inte sett den tillsammans, o så såg vi den igår. Den är ju bara fööör kul. Den får mig på gott humör, precis som Emil själv, det blir ju bra då. :)
Sen så blev det även dansbandskampen med mamma och pappa. :P Det va kul. Men ja tycker ju då att Scotts och Larz Kristian ska bytas ut snart. ;) Myskväll som sagt.
Jag har kommit på ännu en gång hur skönt det är att ha Emil. Hur bra det är att ha honom, han känner mig så himla väl liksom, o det e så bra. :D


Idag var det att gå upp tidigast. A, ganska iaf. Skattkammaren (söndagskolan). Jag lekte Tip med dem, russinleken ni vet. Det gick hem hos de söta barnen. Jag verkligen älskar att leka och ha kul med dom. Att ha ett sött barn sittandes i knät, att få teckningar o veta att man faktiskt är omtyckt om dom. Lite iaf. haha. Det är roligt. De är ju sååå himla söta. Efter den uppskattade leken så blev det buskul. De målade bokmärken och små kort. Jag fick ju då ett antal kort och bokmärken kan jag säga. haha. OJA. Underbara <3.>

Efter det har jag bara gått en underbar promenad med Sara. Hon är ju helt underbar helt enkelt. Jätteskönt. Både att lufta tankar o så, men också att få lite luft. :)
Resten av dagen blev till att titta på TV. Serie, efter serie, efter serie, och nu är jag här. haha.


Imorgon börjar praktikdag nummer 1. Jnytt. Verkligen sjukt spännande och läskigt. Men det ska bli så lärorikt och härligt på nåt sätt. Klara sig själv och se verkligheten på en arbetsplats som tidning, :D. Riktigt sjukt nice. Annars så va väl ordet nervös kanske. Men det går nog bra. Bara vara mig själv, så kan jag ju gå hem med att veta att jag gjort mitt bästa.

Nu tänkte jag lägga mig o läsa. Nylånad bok faktiskt. :) Böcker får mig att lämna mig själv och slappna av på nåt sätt. Att se en annan värld är bra för mig känns det som.
Andra avenyn får vänta till imorgonkväll, det har varit fööör mkt tv idag. haha.
Och tidig sömn hade ju varit fint det också.

Godnatt min vän. Puss
Önska mig lycka till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara