30 november 2008

söndag

Hejhej,
Jag är inte alls redo för den här dagen.
Jag har sjukt ont i halsen och hosta. Jag är inte alls pigg. Och det är första advent, vad mysigt, och här är jag helt sjuk. Surt. Jag visste det! Visste att jag skulle bli sjuk under praktiken.


Idag ska jag och Alex skriva om julskyltningen och lucian. Yäs. Så vi e lediga imorgon, vilket känns himla bra just nu. Fast vi ska träffas imorgon och baka kakor till vårat projektarbete. Vi ska nämligen ha med recept i våran ungdomstidning (projektarbetet). :)

Igår var Emil här hela kvällen. Det var mysigt. Han är ju så bra. haha Fast att han somnade och sov nästan hela timman före han skulle hem. Men aja! Han är bra ändå. :)

Hade inte så mycket mer att skriva just nu, men vad sägs om att jag skriver ett inlägg sen när jag kommer hem.

PUSS på dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara