30 november 2008

http://jnytt.se/Read__19974.aspx Artiken om luciakandidaterna
http://jnytt.se/Read__19972.aspx Artikeln om musikansvarige och lucia

http://jnytt.se/Read__20066.aspx Artikeln idag

Hej, japp så var det. Läs gärna artiklarna. :)

Fick nyss ett sms av chefredaktören som svar på mitt sms angående min artikel. Det stod; Jättebra artikel och strålande förstabil!. Gissa om jag blev glad? Jag tyckte nämligen det var grymmast svårast att skriva den här artikeln. Jag fick liksom inte med så lång intervju med årets lucia och så. Men äsh. Det gick bra till slut. :)

Nu har jag och mamma bakat årets pepparkakor. Men i år bakade vi hälften så mycket som vi brukar. :( Bara för att vi ska till Uganda. Det känns inte som att det är jul. Det kanske är för att jag inte kommer att vara hemma. :S

Dagarna går snabbt till den veckan vi åker. Shit. Jag längtar, fast ändå inte. Det kommer bli sjukt hemskt att vara borta från Emil, och själva julen. Menmen.

Ha en mysig kväll. Kram

1 kommentar:

  1. Va bra artiklarna blev!!! Det var jättekul att läsa det du hade skrivit själv!! Duktig du e! :-)

    Trist att du inte mår bra du vännen! Men fuskigt att du fick baka pepparkakor igår och gå på julskyltning och börja fatta att det är advent! Du kommer ju trots allt hinna ha 2,5 vecka adventstid innan ni åker, så njut av den tiden! Å sen kommer vi ju ha jul här med;-) även om det blir i sommarväder och inte spm vanligt. Men jag tror att vi kommer få en jättemysig jul här med!

    Många Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara