1 december 2008

Måndag

Hej,
Julen är räddad, mamma kom precis ner med en chokladkalender :D. Yes. haha. Ja, där kom barnet i mig fram. Jag tycker det är en sån tradition på nåt sätt. :) Att få äta en chokladbit varje dag, det är mysigt.

Idag är jag sjuk. Fast jag var ju redan ledig, så ja har ju inte missat något. Jag ska försöka hålla mig frisk hela veckan dessutom. Så idag har jag vilat och vilat. Tv-pogram efter tv-pogram har visats. :) Slappa dagar är ganska skönt ibland.

Hoppas bara att jag är frisk imorgon. Jag vill inte missa nåt på praktiken. Och sen är det mycket nu med julkonsert och allt.

Idag är det bara:
16 dagar kvar till min 18:de födelsedag
17 dagar kvar till Uganda

23 dagar kvar till julafton

Ha en bra kväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara