4 december 2008

5 månader tillbaka, den 4 juli.
Och här är jag nu, den 4 december.
Jag sitter här. Och jag ler faktiskt, det också på köpet.

När jag åkte ifrån gullbrannagården den där dagen,
då trodde jag aldrig att jag skulle fixa livet.

Men se, jag är här idag. Och jag ler till och med.
Visst, jag saknar henne jättemycket. Men den där grymma sorgen, den vill jag aldrig se igen. De där hemska floderna med gråtattacker, det vill jag aldrig se igen. Den där tomma blicken, den där Clara som jag inte förstod vem det var i spegeln, henne vill jag aldrig se igen.

Nu tänker jag på henne med tårar, med skratt och med alla känslor i världen. Jag saknar henne. Men hon finns i mitt hjärta.

Men jag har fixat det. Det har jag, för jag sitter här idag. Och jag ler.

5 månader. Av sorg, av längtan, av saknad- Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara