4 december 2008

Torsdag

Hej,
Yes, idag har det varit en bra dag.
Jag har skrattat, jag har mått bra. Och jag har haft Emil hääär. :D
Mitt rum var huuur stökigt som helst, haha, ushja.

Det var jääättemysigt. Han är miiiiiin. Jag älskar honom!!! MIN MIN MIN.
Okej, nu vet du det också. ;) höhö.


Japp, jnytt jah... idag har vi gjort två enkäter plus varit i Pingstkyrkan och intervjuat inför Klingande julkort. Det kommer upp imorgon. ;)
Nä men vi har varit ute mycket idag, men det gick finfint.

Efter praktiken åkte jag till a6. När jag sitter där o väntar så kommer Karro, en klasskompis;
GRATTIS!
Jag; va?

Hon: Fyller inte du år typ nu?

haha... Hon är schysst hon. :) Så jag fick mig en trevlig pratstund med henne. :D
Sen kom min älskling. Vi gick på a6 i HELA 40 MINUTER. hhaha. Jaaa, jag va ironisk. höhö. Jag har aldrig varit på a6 i mindre än så. haha. REKORD! Yeah. haha. Men det får man nog räkna med. Han hittade iaf de... eh?... julklappar han skulle köpa. haha.

Sen åkte vi hem till mig. Han skulle bara stannat till typ halv 7, men jag fick honom att stanna till halv 9 :D :D Bättre än bäst. haha.

Nu sitter jag här o väntar på att jag ska ta mitt himla... drickvaccin! Ja ushja. Man får inte äta 1 timma innan och 1 timma efter. Jag åt ett päron. HAHA. Jaaa, vilket skämt. Ett päron, och vips jag får vänta 1 timma! Yes box. haha.

Ha en bra dag imorgon! Puss
ps; ÄNTLIGEN TORSDAG! Imorgon e det fredag :D ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara