12 december 2008

Bilolycka, Jönköping.
När jag och Alexandra kollade jnytt.se idag, så såg vi att det hade hänt två bilolyckor. Genast blev jag livrädd. Jag blev rädd att det var mamma och pappa.

Paranoid är ordet. Men så kollade jag på bilden på bilarna, på den ena bilen såg man bara framdelen.Det kunde varit våran volvo. Jag visste att mamma och pappa skulle ut och leta present o liknande. Jag blev så rädd på nåt sätt. En man och en kvinna. Det kunde varit de. Det kunde det ha varit. Man kan ALDRIG veta.

Ja, ja vet, väldigt paranoid. Jag har blivit så. Blir rädd när jag hör något sådant. Eller när någon inte svarar på mobilen. När jag känner mig träffad. Livrädd.

Så fort jag kom hem ringde jag pappas mobil. Det var så sjukt härligt att höra deras röster.

1 kommentar:

  1. Ohh, fyy vad läskigt. Jag blir jätteledsen när jag hör om sadana här olyckor, det är sa fruktansvärt hemskt...

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara