12 december 2008

Fredag

Idag slutade praktiken. Och det kändes verkligen helskumt att gå därifrån, för sista gången liksom. Verkligen jätteknäppt. Där va de där fyra veckorna, FYRA VECKOR. Det har verkligen gått hur snabbt som helst måste jag säga. Vet inte vart tiden har sprungit iväg, nej, flugit iväg. :P

Idag har vi varit på PB:s och ED:s luciafirande. Jadu... om man jämför så tycker jag att ED va ganska töntigt. Mer show liksom. Pesets är ju så vackert. Det va lite kul, för det var verkligen sååå stor skillnad mellan de två luciafirandena. ED hade ju en kille som Lucia. Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag tycker på ett sätt att man typ förstör traditionen liksom. Det är ju så vackert Lucia. Så kommer ED där o gör värsta showande med dans, applåder, jubel från killar som beter sig som 13-åringar, dåliga sångröster osv.
Vad tycker du om att ha en kille som Lucia?

Peset verkar mest min stil om jag får säga det själv. :P ED verkar så himla barnsligt och skrikigt. Man såg ju det i korridorerna liksom. Nej, PB passar mig perfekt. Så bra miljö och lugnt. Jättebra. :)

Ikväll blir det Idol-mys med Amanda, Emma och Therese. Vet inte om Sara och Olivia kommer. Men det blir kul vilket fall som helst. ;D Det blir nog mysigt. Jag har fixat chips och popcorn till knytkalaset. :P Vi skulle ha knytis med snacks. :D Det blir nog skojigt.

Imorgon ska jag till Emil på eftermiddagen.
Ha en bra kväll! Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara