26 december 2008

Fredag

Hejhej.
Här ligger jag i soffan med ont i magen, huvudet och troligen lite feber. Illa.
Nu har jag inte skrivit något sen i tisdags. Men det lilla jag har att ta igen kommer jag att skriva nu. ;)

JULAFTON...
var ingen enkel match. Det var ganska tråkigt att inte vara hemma över just julafton liksom. Jag var ganska deppig på förmiddagen. Eftermiddagen skulle firas med danska UCC. Skojigt! INTE. Julmaten byttes ut mot kött och liknande som var dansk mat. Yes box. Men hemma därifrån var det ju trevligt med familjen.

JULDAGEN...
var jätteskön då vi vilade hela dagen. Vi sov länge och var bara hemma. :) Skönt.


IDAG...
har vi varit på Safari ;D. Det var nice. Vi såg zebror på långt håll. Även antiloper, vildsvin, krokodiler, flodhästar och getter. Tror det var det? Minns inte. Men dagen har varit kulkul med familjen tycker jag. :) Härlig dag med gott humör.

Imorgon beger vi oss härifrån. Vi ska sova i Kampala lördag till måndag. Då åker vi till Jinja och har det underbart. :) Sol och bad blir det då.

Hoppas du har det bra hemma. Kram /Clara.

1 kommentar:

  1. Hej Clara!
    Jag hoppas du hade en bra jul och att du får en bra nyårsafton :)

    Jag saknar dig och tänker på dig!
    Det var underbart att se bilderna, det lyser om dig på dom :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara