23 december 2008

Tisdag

Hejhej. Tänkte visa lite bilder, så du får se hur vi har det här.















Det här är sötisen Gloria. Och rödbetan Clara, haha.















Igår fick vi se ett framträfande från barnen. Det var jättekul! De dansade och sjöng för oss, så bra är de. På en sång drog de upp oss var och en i familjen och dansade med oss. haha. Det var roligt.
















Det här är jag och ett urgulligt barn från White angel. Vi var där i typ lördags tror jag... Minns inte.

Yepp. Idag har det varit fest för soppköket. Det var riktigt skoj faktiskt. Dans dans dans o mat. :) Det var roligt. Barnen sprang runt omkring mig och tog min hand. De ville dansa med mig. Åh, de är så söta. Jag kan inte visa på bild hur roligt det är med alla barnen. De är så söta helt enkelt. Men här visade jag ju min favorit. Jag gillar henne starkt. Även om hon och jag har kommunikationsproblem, hahaa, så är hon ändå min kompis. Hon säger typ yes hela tiden på mina frågor, det är rätt komiskt eller så. ahha. Men det, hon och jag har någon annan slags band mellan oss. Jag gillar henne verkligen.

Ha en bra julafton imorgon. Många hälsningar till dig.
Kramkram!

2 kommentarer:

  1. Oj, det måste verkligen vara en speciell miljö och annorlunda än Sverige. :D

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha det rikigt bra! :D Gott nytt år!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara