14 december 2008

haha, bästa glömskan på länge;
Jag står och steker prinskorv, till julbordet som vi ska ha på släktkalaset.
Pappa: men de behöver ju inte vara klara än på länge, det är ju ett tag till.
Jag: Nä, pappa, klockan är tio i, de kommer ju två.

Mamma: nej, halv 3 är det.
Jag: va? Är det?

Pappa: Nej, det är vid 3.

HAHA. tre olika alternativ. Vad gör man?
Jo, mamma ringer till Filip, min morbror, och kollar upp tiden.
Tiden var klockan 3. ahha. Både jag och mamma var ju säkra på våra klockslag, lite skoj. :P
Så jag hade stressat med att fixa iordning mig, mamma hade stressat med mat, o så var det en hel timma kvar. HÖHÖ.

Så kan det gå.

1 kommentar:

  1. haha låter skoj du! :P
    Sånt händer hos mig med ibland, eller jag brukar kunna vimsa till de rätt bra, iaf i skolan haha:P

    Du skrev ngt om nyår som komentar till mej, nyår är inte bestämt än så vi får se lite, själv då?

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara