14 december 2008

Lördag kväll, och lite till

Igår eftermiddag åkte jag till Emil.
Det var trevligt.
Kom dit ganska tidigt. Sen fikade vi och kollade på Göta kanal med hans farmor, farfar och hans faster. Ja, hans faster och hennes barn kom från USA. Hon var trevlig.
På kvällen var vi hos Filip och kollade på Dansbandskampen. höhö. VEM KUNDE ANA ATT Larz Kristers och Scotts skulle komma med i finalen? HMMM...
Efter det så gick vi på en liten "promenad" i Skillingaryd. Vi gjorde snögubbar utanför kyrkan och ett annat hus, Affes. haha. Grymt skoj. Precis utanför dörren gjorde vi en hos Affes familj, som inte var hemma, varken hans föräldrar eller han själv, så ja, det var kul.
Sen en liten stund hos Emil, typ tjugo minuter eller nåt.
Hem, och sova. Grymt skönt att sova. :)

Idag är det släktkalas för hela slanten. Mamma var igång tidigt med maten och städningen. Så det första jag gjorde var att duka när jag kom upp från min sköna säng klockan typ halv 11. ;P
Jag ska väl städa klart snart hade jag tänkt.

TRE DAGAR kvar till Jennie och värmen. TRE DAGAR kvar till min födelsedag. och jag kan knappt fatta det. :P

Min helg sammanfattningsvis har varit helt okej bra. Japp.
Hur har din helg varit?


HA EN BRA DAG. KRAM /C.

1 kommentar:

  1. Hello syrran! Hoppas ni får det riktigt trevligt på släktkalaset. Jag är med er i tanken :)Grattis i förskott, o du måste önska dig nåt
    Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara