13 december 2008

Lördag

Hejhej.
Dagen började för min del redan för två timmar sedan. Men ändå sitter jag här, i pyjamas. :P
Det är min favorit med lördagar, vara i pyjamas och rufsigt hår hur länge man vill. :D Det är nice. Även om jag absolut inte skulle visa mig såhär. :P haha.
Efter en konstig natt med massor av konstiga drömmar om familjen, så vaknade jag först klockan 8, helt klarvaken! Typiskt. Lördag och allt.
Men lyckades somna om, vaknade nästa gång vid 9. Men till sist vid 11. :D Riktigt nice. Fast jag hade massa konstiga drömmar, det är lite jobbigt. Man sover inte ut ordentligt då. Vilket jag hade behövt tror jag nog.

Imorgon har jag släktkalas. :) 18 år snart vet ni. Ja, det tjatar jag mycket om. haha. Men det ska bli roligt faktiskt. Att liksom fylla år. :)
Igår fick jag ett sms av Ann- Sofie, min faster. Hon berömde mig för artiklarna på jnytt.se. :D Jag blev jätteglad verkligen.

Snart får jag träffa Emil. Det ska bli kulkul. Ikväll ska jag inte klaga och va så trött som i tisdags. :/ Men så blir det ibland. Men inte ikväll. haha. Jag har saknat han alldeles för mycket för det. Dessutom måste man ju vara nöjd så länge vi kan träffas nu innan Uganda. Det blir inte lätt. ^^

Igår tog jag fram alla kläderna som jag ska ha med mig till Uganda! SUPERNÖJD. Kändes helskumt att ta fram sommarkläder, haha, men jag fick ihop en hel del ska du veta. :) Nöjd.

Ha en bra fortsatt dag vänner! Nu ska jag fortsätta slappa framför datorn. ;P
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara