11 december 2008

Hej.
Just nu har jag precis pluggat klart. Men saken är den att jag inte vet hur det ska vara riktigt med sidor och så. Så ska väl kanske plugga lite till. Men det väntar jag med till efter Fredriks (min lärare) svar på mejlen. Hoppas att han svarar snart, annars måste jag leta reda på honom på måndag eller nåt liknande. Tänkte plugga på tisdag, tror jag. Det får liksom bli en slapp-, plugg- och packdag. Det borde jag kunna unna mig. :P haha.

Praktiken är snart slut. Jag är nöjd. Jag har fått ut det som jag vill veta om journalistyrket. Tror jag i alla fall. Jag står fortfarande kvar där jag stod för några veckor sedan, informatör eller journalist?

Nu kollar jag upp högskolorna här i Jönköping. :P SVF, journalistlinjen. Där vill jag jättegärna gå, verkar så himla härligt. Informatör läser man till på högskolan tror jag. Ska checka lite. :)

Ha det fint. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara