11 december 2008

Torsdag

Hej.
Avslutningsfika idag på jnytt. Vi fick presenter. Waah. Jag kan säga som så att jag inte alls var beredd på det liksom. :P Men ojoj, va snällt. Te, söt grismarsipan, en t-shirt jnytt och en nyckelring. :) Sara, en annan tjej som slutade sin 10 veckorspraktik där bjöd på jättegoda muffins. :D
Fyra veckor har gått på jnytt.se, waaath? jätteskumt. Det har gått så grymt snabbt typ.

Ikväll blir det riktning plugg. Hoppas jag. Det kommer kanske inte gå så bra. haha. Men i fall det går skit, så tar jag det på tisdag. Har typ ingen lektion då, så ja. Plugg- och packdag.

Nu kollar jag på One tree hill. Skriver lite senare...
Ha det fint. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara