17 december 2008

Min 18års dag

Hej.
Snart snart snart åker vi till Köpenhamn och däremot bort bort från allt som heter Sverige. Tyvärr flyger vi bort från min älskade Emil. Ush, vad jobbigt det var att inse att, nej, han får jag inte träffa på massa veckor.

Jag älskar Emil så mycket. <3

Min födelsedag har kännts som en totalt vanlig dag faktiskt. :) Förutom lite extra grattissms, grattiskramar, kommentarer på bilddagboken, presenter. :P Allt förutom det har kännts precis som VANLIGT. Och så är det väl. Men något är inte som det ska, jag har ju faktiskt fyllt myndig ju. Jag har blivit vuxen på riktigt! haha.

På morgonen väcktes jag av fin sång från mamma och pappa. Jag fick en sjukt vacker ring av mina föräldrar. :D En extern hårdisk, USB-minne, jeans, skärp... :D

Först firades jag av mina kompisar på mackmakeriet. :D Asså jag fick sjukt fina presenter. Lite samvetskval, vad har jag gjort för att förtjäna såå fint av dem?? ushja. :)

Efter skolan träffade jag min älskling. Av Emil fick jag världens vackraste halsband. :D <3>

:) En lyckad dag. Nu hoppas jag bara att resan blir lika lyckad. Och det tror jag!
Jag kanske skriver någon gång, men annars får ni ha det så superbra som möjligt!

Nu vill jag bara säga en sak till:
GOTT NYTT ÅR OCH GOD JUL Önskar /Clara.

1 kommentar:

  1. Du får verkligen ha det jättebra i afrika nu :D och grattis grattis på 18års dagen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara