3 december 2008

Onsdag

Åh, jag är pigg nästan!!! Ett under har skett, Clara är nästan pigg.
Efter en dag hemma så är jag nästan totalt inte sjuk längre. Eller ja ska väl inte säga föör mkt nu, för då blir ja nog sjukis igen. Men jag känner mig grymt mycket piggare idag.


Ikväll är det genrep inför julkonserten på lördag. Yes box. Nu är vi här... igen? Övar julsånger och alla springer omkring. A.. iaf tellus. ;)

Såå idag sminkade jag (kanske ska man säga spacklade när det är så mkt) mig riktigt ordentligt för att jag skulle dölja förkylningen på JP:s kort på mig till 18 årsdagen.
Asså nu börjar jag längta lite. Jag tror det kommer bli kul. 18 liksom. Shit,vad det känns konstigt. Men det är ju sant, JAG är snart 18 år. =)

Imorgon blir det Jnytt för min del. Gött.
På eftermiddagen ska jag till stan med Emil. Han ska handla julklappar. :P
Skoj o träffa han iaf. **

Nehepp. Genrep ropar på mig, nu ska jag snart gå!
Ha en bra kväll. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara