2 december 2008

Sjuktisdag

Hej,
Clara är för närvarande sjuk. Så idag orkar jag inte skriva så mycket. :)
Jätteförkyld. Men imorgon måste jag egentligen vara pigg. Ska nämligen fotas på JP till min 18-årsdag. ;P höhö jaaa ja ska va me :/ attans, fy va pinsamt det blir. Dessutom blir fotot himla fult, jag har en styck röd näsa och ett fult och blekt ansikte. ;P

Idag har jag plågat igenom en hel dag på jnytt. Näsdukar är för tillfället mitt liv ungefär. :D Happy Smile för det.
Imorgon är det genrep på kvällen, o det måste ja ju gå på... så det börjar bli dags att jag blir frisk nu. !!!!

Ha det så bra. Håll dig frisk! ;) Puss

1 kommentar:

  1. Svar: Det var så lite så :) Bara kul att vara med på jnytt! Varsågod :) <3

    Åh urs. Jobbigt att vara sjuk just nu. Det känns som om att alla har väldigt mycket att göra just nu innan jul åså. Krya på dig massor! <3 Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara