10 december 2008

Onsdag

Hejhej.
Dagens inlägg börjar nu. :)
Den här veckan har gått snabbt egentligen, men ändå inte. Idag trodde jag att det var torsdag. Flera gånger idag har tanken varit; ja, va skönt, det är ju fredag imorgon. Men nono, imorgon är det torsdag. Vi ska åka och lyssna på Jönköpings luciatåg när de har ett framträdande. Sen ska vi även träffa några andra som har hand om någon techno-fest i gamla China-lokalen eller nåt sånt. O så till sist, träffa en som ska starta ny klubb. Yes, fullbokat hela dagen. Det var nog mitt fel tror jag. höhö

Idag har det gått bra på jnytt. Kajsa (våran lärare) var på jnytt.
O så hade jag pepptalk av Alexandra idag. Hon var så snäll. Hon gick o peppade mig massa.


Igår var jag hos Emil. Jag var trött och gnällig, trött och gnällig, trött och gnällig lite till. Ja ush ja. Annars va det väl skoj. Blev bjuden på konsert med Emil familj o släkt på måndag. Trevligt.

Ikväll blir det bönegrupp.
Ha det bra. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara