27 januari 2009

Äsh, jag gav upp.
Huvudet vill verkligen inte fungera som det ska.

Fingrarna letar sig inte fram på google efter hinduismen längre, utan mer MSN, facebook, bilddagboken varannan sekund och nej, det är ingen som uppdaterat denna gången heller, eller nästa. Så, det är lika bra att ge upp helt enkelt. Kolla på TV. Eller bara fortsätta med att surfa omkring på min surfbräda till internet.

Åh, fick sms av Sara nyss. Jag har nog inte skrivit det här på bloggen, men Sara har flyttat till Norrköping för att gå på en annan skola där. Jag saknar henne jätte mycket. Hon har betytt något enormt för mig den här hösten. Ni kan bara ana, inte ens det. Hennes promenader, hennes stöttande samtal, kramar och bara hon. Att ha henne där, då vet man vad riktig vänskap är. Vi har pratat och pratat och stöttat varandra nu i höst. Jag saknar henne. Men jag vet också att vår vänskap fixar att hon är där. Det vet jag! :D Jag älskar henne så mycket min Sara... Hon betyder verkligen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara