28 januari 2009

Onsdag

Hejhej.
Kolla på klockan, yepp, det stämmer, klockan är mer än 10 över 4, och Clara skriver blogg mitt under det att One tree hill går på TV. Varför nu detta!? Jo, tv:kanalerna 3 och 5 fungerar inte tydligen. De slutade att funka mitt framför ögonen på mig. :/ Så nu laddar jag ner det avsnittet. Men det är inte alls samma grej tycker inte jag. Aja, nu ska vi inte vara irriterade över det. ^^ haha.

Idag har det verkligen varit slappt i skolan, väldigt trevligt, men slappt. Jag vet inte ens vad jag har gjort, ingenting tror jag. :P haha. Men som sagt, trevligt med Alexandra. Hon är bra. :)

Imorgon är det ingen svenska C, vilket betyder... att Clara är ledig. :D Ja, ledig från skolbyggnaden iaf, det betyder ju inte att jag bara ska sova, för det ska jag INTE. Jag ska plugga religion och arbetsmiljö och säkerhet. ;) Skoj va?


Ikväll är det bönegrupp. Vi ska kolla på tredje filmen i Left Behind. Den är bra, så det blir nog skojigt.

haha, Innan pratade jag med Emil i telefon. Shit vad han tjatar om körkort, haha, han tycker jag ska börja plugga ni vet. ;) ^^ Vilket jag är väldigt seg på om man kan säga så, haha. Så nu då ville han låna en av sina körkortsböcker till mig, plus att jag ska plugga nu då. Och han skämthotade (tror jag?!? haha) om att om jag inte pluggar 10 sidor om dagen i körkortsboken så hånglar han inte med mig. hahah. Ofta. :/ Lite elakt vad jag tycker. haha. Men jag antar att han skojade? waah. Ojoj. Kul iaf. Gosh, vad jag saknar honom. Men det är ju snart snart snart helg. :D

Vad har ni för er då?
Ha det finfint. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara