30 januari 2009

Fredag

Hej.
Allt väl med er idag? Med mig är det väl bra, jag är så sjukt trött bara. Och lite nervös. Ja, mamma och pappa är ju inte hemma. Hela huset spökar känns det som, haha. Men jag måste fixa det! Yäs. Som tur är så är jag ju på tonår och kören ikväll. Det blir natten som blir jobbig. Jag bara måste be nån följa mig hem. Typ tvinga Affe eller nåt, maha. Men hoppas bara inte det blir som förra gången - "ta hem en cykel med mig, så följer jag dig", jag ramlade. :/. haha. Så yes, jag hoppas bara på att jag slipper gå hem själv.

Idag har dagen gått åt till att vara i skolan, gå lite på a6 med Alex, slappa, lääääsa, äta och kolla på tv.
Nu precis ringde hon läkaren som jag hade förra veckan. Hon visste mer exakt vad det kom ifrån nu, utlandet. ^^ Så hon ville ge mig en annan sorts antibiotika, 1 VECKA TILL. hahha. maahhaaaa jag slutade ju idag med antibiotikan, o så kommer hon o säger att det här är för lite. haha! Så nu ska jag få en till kur. Ushannamig! Jag går fortfarande på medicin ^^. YÄÄÄY. va kul. NOT!

Ahani! ha det så bra. Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara