31 januari 2009

Lördag

Hej.
För dig som undrar så gick natten faktiskt väldigt bra. Det spökade inte. haha. Det var skönt att vakna i ett tomt hus faktiskt, inget ljud från tv eller nåt sånt, bara jag och frukost på sängen. :D

Igår kväll var det jättekul på tonår också. Possitivt! Vi sprang omkring i hela kyrkan och bytte och sålde "varor". Ja, det blir vad man gör det till. Men så är det väl med allting? Jag var med Emma och Amanda, vi hade jättekul. Team Harry Potter. haha.


Imorse hade jag det underbart skönt! Jag sov till typ halv 10... hrmf... jag hade ju velat sova längre, men esh. Sen åt jag frukost i sängen och låg och läste ända till typ kvart i 12. :P
Sen gick jag och underbara NorrköpingSara en promenad. :) Vi gick en härligt isig promenad. ^^ Lisaberg och sen upp till masten, ner vid bondgården blev det. Ja, för dig som inte bor i Hovslätt fattar nog inte så mkt, haha. Men det alla kan förstå är att det var mysigt. :) Jag har saknat den människan.

Nu ska jag till Emil ganska snart. Tåget går om typ en tjugo minuter. ^^ Från Hovslätt, så det är liksom lugnt. Mamma och pappa har inte hunnit hem än, det hade ju varit skoj o träffa mamma innan jag åker. Pappa kommer inte hem än, så det. Menmen. Det blir väl lapp till mamma då.

Imorgon ska Hopp sjunga i kyrkan. Önska oss all lycka till. ;) Jag och mamma ska även prata lite om Uganda. Jag ska prata om barnen i Uganda och om hur glada de är. :) Det blir nervöst innan, men rätt så nice. ;)

Ha en jättebra lördagkväll vänner! Puss och Kram. /C med C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara