12 januari 2009

Måndag

Hejhej.
Förlåt mig så hemskt mycket för min frånvaro här på bloggen. Men det har ju, som ni kanske vet, varit helg.

Ja, som sagt, helgen.
Min helg har varit helt okej typ. Bra och så. :)

I fredags kom Anna hem. Och oj vad roligt det är när hon är hemma. På kvällen kollade jag, Anna och föräldrarna på Let´s dance. Ja, och det är ju kul. Förutom en ouppklarad sak, vad gör Blondinbella själv i det programmet? haha. Jani... var tar världen vägen? Hon är ju bara en enda stor blogg, typ, inget annat. Jaja. :P
Det var iaf en mycket trevlig kväll. Det är kul när Anna är hemma.

I lördags tog jag tåget till Skillingaryd. Jag upptäckte en väldigt bra grej. De säger Taberg med rätt dialekt nu. haha. Innan lät det typ såhär: Ta berg. Nu låter det rätt. :D :P
Ja, som sagt, till Emil. Vi såg på "The day after tomorrow". Himla bra den är måste jag ju säga. Jag hade sett halva innan, men då var jag för oseriös. :P Så denna gången tyckte jag den var jättebra.

I söndags gick vi en sväng, annars slappade vi hela den tiden också. :P
Sen åkte jag hem. Hem för att spela tennis. :D Igår var det väldigt kul med tennisen. Det brukar vara svårt att komma in i det, men det gick mycket bra för att vara första gången på terminen. :) Det gillar vi.

Idag har jag varit i skolan. Tjohej vad skojigt. Kanske inte. Men ändå... helt okej idag. Dagarna brukar ju flyta på, men nu med detta slappa schema kommer dagarna nog flyta på ännu mer. ^^

Nu snart ska jag gå på måndagspromenad med Jenny. Det blir nog najs.
Ha det fint, så skriver jag nån gång senare. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara