26 januari 2009

Måndag

Hejhej.
Nu så har jag väl tagit upp sisådär tre viktiga punkter i arbetet om Hinduismen, haha! Vilket skämt. Det här arbetet var väldigt svårt. Man ska skriva om typ 15 punkter. ;P Jag har i för sig tagit upp ganska viktiga saker, som kastsystemet och hinduernas mål. Så det är ju bra. Måste ju vara lite nöjd iaf, jag har ju trots allt pluggat. :P
Imorgon blir det mer plugg. Kanske skulle satsa på en promenad runt munksjön imon efter historian? Så att jag får tänka klart innan jag pluggar, plus att jag får bra med luft. :)
Idag har jag inte bara pluggat, utan även tagit en promenad med Jenny, och kollat på One tree hill. Yes. One tree hill, den här senaste sesången, jag älskar den! Det är så bra. :D <3>

Ha en mysig kväll. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara