27 januari 2009

Tisdag

Hejhej.
Efter en sömnig lektion historia och en lång promenad runt Munksjön, plus lite lasagne i magen så sitter jag nu här- igen. Den här gången ska jag plugga religion, plugga rejält mycket religion och även mejla Fredrik om filmkunskapen. :) Så idag blir det alltså en religion-eftermiddag- igen. Den stora frågan är bara om jag kommer att komma mycket längre idag, än vad jag gjorde igår. Det ni, det får jag svar på sen. :)

Hur är det med alla idag då? Hoppas att ingen är sjuk.
För en vecka sedan las jag in i eftermiddag. Bläk. Har det redan gått en vecka? ojoj.

Tiden går ju som sagt snabbt. Allt prat om student, bal, springutdans, balklänning, bil till balen, osv osv osv. Ja, allt prat är igång iaf, om jag är det, nja tror inte det. :P Men jag kommer nog också börja längta snart. ;P Det är inte det att jag kommer sakna min gymnasietid just för att min klass är så världens underbaraste, (haha) för det är den inte, men jag är rädd för att inte ha allt inplanerat. Att inte veta exakt vad man gör nästa dag liksom. hehe. Lite sån är jag. Jag gillar att veta exakt ett schema, och under den tiden är jag där. Typ. Och sen kommer jag sakna mina vänner såklart. :) Och att fortfarande vara elev. Men allt det där kommer ju lösa sig... :)

Ha en bra eftermiddag mina vänner! Kramkram

1 kommentar:

  1. Det ordnar sig med framtiden! Inget att oroa sig för alls! Jag kände likadant för ett år sedan men det gick ju bra och nu är jag här! Tänker ibland att det är skumt ändå att jag faktiskt är i BCN, helskumt! Vem hade trott att det var detta jag skulle göra? Lycka till med religionen! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara