7 januari 2009

Onsdag

Hej!
Idag har det varit en riktigt slapp dag måste jag ju erkänna. Jag har faktiskt inte gjort någonting alls, förutom läst, tittat på TV och suttit vid datorn. haha. Segaste dagen.

Ikväll blir det allt annat utom sega, skattkammarledarsamling. Jahaja. Det är inte precis min favorit med ledarsamling, men ska man vara ledare för en grupp barn, så ska man vara med på ledarsamling ju. Det tycker jag, så det... Det är bara att gå dit. :P

Just nu förtillfället bråkar jag med min eländiga sladd till datorn, och tittar lite på Anne på Grönkulla på TV:n. :)

Imorgon börjar skolan, därmed vårterminen på riktigt. Ush ja. Jag orkar inte. Jag känner mig inte alls redo att gå in i skolan, börja plugga igen och börja gå i skolan. Sista terminen nu. Så det ska man väl orka med.

Ha det så bra. Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara