7 januari 2009

Starta igång vårterminen.

På många sätt känner jag för att sparka igång våren. Jag har mycket att se fram emot, stora saker som bal och student. Men samtidigt så är jag seg. Jag vill hellre stanna här på något sätt. Stanna till här. Jag behöver något som hjälper till att starta igång. Typ en rejäl storstädning, eller fräscha upp någonting. Jag tror att jag ska försöka städa lite här sen.

Jag behöver alltid en sådan kick. Typ fixa iordning i rummet, eller köpa nåt nytt klädesplagg som man ser fram emot att använda, osv. Massvis med såna ytliga saker kan ge mig en kick till att vilja starta igång mig själv igen. Är det bara jag som behöver något sådant, eller finns det fler?

3 kommentarer:

  1. Hej Clara! Nu är jag tillbaka i London igen, tråkigt att du var borta i Uganda när jag för en gångs skull var hemma! Saknade dig! Men har läst ikapp mig på din blogg nu så nu vet jag i alla fall lite...

    SvaraRadera
  2. Nej, jag är också sådan. Jag behöver också något som får igång mig. Men för mig brukar en kväll med mina vänner, mycket skratt och snack räcka för att jag ska orka framåt lite till. Kramar

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam. Själv kan jag känna lite så också, kanske är det framtidsångest? Det är ju sista året nu och vi blir stora. Är lite rädd för att bli det, även om jag på något sätt tycker att det ska bli kul.
    Ibland önskar man att allt vore som förr.
    Tack för alla dina kommentarer i min blogg föresten. Blev så glad av dem. ^__^
    Ta hand om dig Clara!
    Stor kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara