7 januari 2009

svar på kommentarer

"Starta igång vårterminen."
3 kommentarer -

Annie sa...
Hej Clara! Nu är jag tillbaka i London igen, tråkigt att du var borta i Uganda när jag för en gångs skull var hemma! Saknade dig! Men har läst ikapp mig på din blogg nu så nu vet jag i alla fall lite...
den 7 januari 2009 18:16


Svar till Annie:
Oj, hoppas du haft det bra hemma nu iaf. :) Har du haft en bra jul/ nyår? Vad gjorde du?
Jag saknar dig.
haha va bra. :) Men du, var är mejlkontakten? haha. Blev lite mkt nu i slutet av hösten, så jaa.. men vi får börja igen! Kram


Lovisa sa...
Nej, jag är också sådan. Jag behöver också något som får igång mig. Men för mig brukar en kväll med mina vänner, mycket skratt och snack räcka för att jag ska orka framåt lite till. Kramar
den 7 januari 2009 19:57


Svar till Lovisa:
Ja, det kan också gå bra för mig... en härlig promenad med en kompis eller så. :)

Kram.

Jessica sa...
Du är inte ensam. Själv kan jag känna lite så också, kanske är det framtidsångest? Det är ju sista året nu och vi blir stora. Är lite rädd för att bli det, även om jag på något sätt tycker att det ska bli kul. Ibland önskar man att allt vore som förr. Tack för alla dina kommentarer i min blogg föresten. Blev så glad av dem. ^__^Ta hand om dig Clara!Stor kram!
den 7 januari 2009 20:04


svar till Jessica:
Ja, det är ju så lite. Jag gillar att kommentera och läsa bloggar. :P
Mh, jag vet, det är två sidor på den saken, precis som på alla andra. Bara det att detta handlar om en mkt större grej, inte en liten fjuttig sak, det handlar om att bli vuxen. :P
Kramar! ha det jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara