25 januari 2009

Söndag

Hej,
Söndag idag.
Min dag började med att gå upp vid nio, för att gå till kyrkan. Det var ekumenisk gudstjänst idag. Med det menas att Hovslätts alla kyrkor och Norrahammar hade gudstjänst tillsammans. Det var bra. Jag satt med Olivia (sms-drottningen själv haha, kommer till det sen), Emma, Amanda och så Affe. ahha. Ja, som sagt, Olivia sms-drottningen, hon messade typ hela gudstjänsten. haha. Skratt för det asså, typiskt henne. :P Men hon är go den tjejen. Tycker om er starkt.

Igårkväll var jag hemma med mamma och pappa. Vi kollade på Carolas 25årsjubeleum. 25 som artist, wow. Det är ju rätt många år om man säger så, hehe. Sen kollade vi på nån film som gick där efteråt, men den såg vi inte klart. När mamma och pappa gick och la sig gick jag ner till min käraste dumburk, datorn. Ja, vilket liv man kan ha va? haha. Jaja, nog sagt om mitt himla inte-liv. ;)

När jag gick och la mig fick jag sån där gråtattack du vet.. sån där, jag vill ha tillbaka Vickan, jag vill ha henne tillbaka, jag behöver henne. Panik liksom. Sådan där panik där jag bara ligger och gråter och försöker lugna ner mig, men det ända jag kan är - att se bilder av henne. Till slut läste jag i min bok, sen kunde jag sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara