24 januari 2009

Lördag

Hejhej.
Idag är det lördag, en sån där lördag som jag verkligen inte gör någonting. Ingenting alls helt enkelt. Men det stör inte mig för en dag, bara om det blir flera dagar som så :P. Och nu är jag ju trots allt sjuk också.

På tal om sjuk, jag har inte haft ont på HELA DAGEN! Wow. Och det är jag så sjukt nöjd med. :) ihi. Jag är mycket bättre. Faktum är att jag näst intill inte känner alls mycket att jag är sjuk. Jag har svårt att sova och så, men annars är det bra.

Vad gör alla andra en sån här regnig och trist dag?

Igår var jag hemma från skolan självklart. Jag hade ju ont och så då. På måndag eller på tisdag blir det att jag går till skolan, skööönt. Jag känner mig lite lätt instängd nu. :P haha
Men i alla fall, Emil var här igår. Det var verkligen kul. Eller haha, kul kanske är fel ord, men det var bra. Jag älskar att ha honom. Inte bara att ha någon. Det är just den där grejen alla måste hitta tror jag, att känna att det verkligen är just Han som man vill ha, inte bara någon. Jag älskar honom. Vi pratade ganska mycket igår typ, om saker som liksom är viktiga. Det var mysigt. Love love love.
Annars tror jag att det faktiskt kan hända många gånger att det till slut blir något man bara har, en pojkvän liksom. Det är jag lite rädd för nästan. Fast det tror jag mest är i början nästan. Så var det med en kille som jag hade, jag gillade inte han på det sättet. Jag var inte så kär i honom som jag på något sätt tvingade mig. Så tycker inte jag att det ska vara, det funkar inte. Till slut så insåg jag att nej, problemet blir bara större, jag är inte kär i honom, det funkar inte.


Åh vad skönt att få skriva, :D. haha.
Ha det jättebra kramkramkram till dig! <3

ps, jag skaaa börja läsa era bloggar igen snart snart. :D Och kommentera! :) Lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara