17 mars 2009

9 bok och 5 till imon

Jag är bäst om någon här inne. :D
9 BOKNINGAR, 5 TILL IMORGON! :D yes. Så bra var jag idag.
Jag är riktigt nöjd med min insats.

Imorgon är det ledigt. Ska iväg vid halv 2. Sen ska jag även jobba vid halv 5 imon igen. Inget att räkna med att det går lika bra, men ändå. ;)
Nu ska jag kolla Gosip girl. :D Och sen läsa min bok, och den är mkt bättre nu tycker jag. :) Nu tycker jag att alla ska läsa den. ^^ Man börjar fatta vad som hänt efter typ 100 sidor, haha, men det är lite det som är själva grejen. :) Läs den. Imorgon har jag tänkt att gå en runda och vara duktig.

Godnatt kramar. <3

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara