17 mars 2009

Tisdag

Hejhej.

Idag är det tisdag, och jag ska jobba ikväll. Vi ska få datorer till jobbet för bokningarna. Det är nästan så att man längtar. Hoppas de kommer snart.
Nu har jag håltimma, sedan filmkunskap. På håltimman tänkte jag ta mig en fika i skolfiket och även läsa min bok; Är det någon där? med Marian Keyes. Ganska helt okej bra bok. Lite sådär normalt seriöst, inte överdrivet rolig läsning men ändå helt OK.
Läsvärd? Nja, ganska iaf. :)


Imorgon är jag ledig. Då ska jag jobba också. På morgonen ska jag sova ut och bara ta det lilla lugna. Det kan vara bra ibland
Jag har inte sovit så bra nu i ungefär en vecka. Jag drömmer mycket och sånt, det är riktigt jobbigt. Inatt drömde jag att jag, mamma och pappa skulle flytta till en lägenhet någonstans i Hovslätt. haha. Hjälp. Ja, sådana konstiga drömmar kan det bli ibland när jag är i farten ^^.

Ni får ha en jättebra tisdag. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara