7 mars 2009

Dagens påstående: Clara vill verkligen komma in på SVF, journalistlinjen.

Just nu har jag en stor stor dröm, att bli journalist, och med hjälp av SVF. Jag vill verkligen gå där. Det är verkligen något jag vill. Om jag så inte kommer in nästa år, kommer jag bli hur deppad som helst, typ, haha. Men jag ska fortsätta kämpa såna fall. Om jag skulle komma in till det nästa år, hade jag varit den gladaste i hela världen. Men vi får la se!

:) Det var iaf väldigt trevligt att se hur SVF var, och gå runt på jorunalistlinjen och bilda sig en uppfattning. Trevligt trevligt! Ett stort tack till Alex och hennes mamma, toppen. :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul :) Hoppas du kommer in på linjen då :) Kram

    SvaraRadera
  2. lycka till!! hoppas verkligen du kommer in!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara