7 mars 2009

Fredag kväll = Bra

Hej!
Jag ska bara klaga lite före innan jag berättar om min bästa kväll igår. :P
Jag har massvis av ont i halsen, och hatar att vara ensam. :/

Sådärja, igår var Stintan och Alex hos mig. Bästa kvällen med vänner på riktigt länge länge. Det var jättemysigt. Vi spelade monopol (haha), pratade jättemkt om allt möjligt, såg 10 minuter på sex and the city filmen (började prata sen ^^) och åt tacos och massa godis och chips. När de åkte hem var jag sjukt nöjd med mina vänner. Jag bara påminnde mig själv om vilka bra vänner man kan ha, och det har jag. Ett stort tack till er!


Inatt var mindre kul. Ni vet att jag hatar att sova ensam i hela huset? ^^ Denna gång gick det värre än NÅGONSIN. Jag kunde inte sova på jättelänge o hörde massa konstiga ljud. Jag kunde verkligen inte sluta tänka på att jag var ensam och rädd. :P Till slut somnade jag, men vaknade till av att jag hörde nåt som lät, så låg jag livrädd där jättelänge. ^^ Men till slut somnade jag igen. Inatt har jag verkligen sovit sjukt dåligt, vaknat flera tusentals gånger. Jag är riktigt glad över att det är morgon igen. :D

När jag vaknade kvart i 9 så städade jag undan efter igår. :) Diskade och plockade undan allt. Rättade till allting helt enkelt.

Nu ska jag äta lite, sen skynda, absolut skynda mig till bussen. Ska till SVF nu. :D Med Alex och hennes mamma.
Skriver kanske sen.

Ha det bra. Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara