11 mars 2009

Hejhej.

Dagens hiss:
Att jag fick PRAKTIKPLATS på jordbruksverket

Dagens diss:
Väntan på jobbet då jag kände mig febrig och sjuk.

Nu sitter jag här efter jobbet. Jag ska snart gå och lägga mig. Det bästa är att jag än så länge mår bra faktiskt. Det blev bättre när jag jobbade med förkylningen. :D Wei. Innan jobbet satt jag och läste, men ibland sov i bibblan, då kände jag mig riktigt sjuk typ... lite illa. Men fråga mig inatt igen. ;) Då mår jag nog dåligt. Nätterna brukar vara skit med förkylningar.

Godnatt mina turturduvor.
Kram

1 kommentar:

  1. kul med jordbruksverket, vad ska du göra där? fy vad jobbigt med att vara förkyld. bra att det är lite bättre! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara