12 mars 2009

Torsdag

Hej mina vänner.
Imorgon är det fredag och det ropar vi wey för, ellerhur? :)

Ikväll blev det jobba, och det var himlans trögt ikväll. ^^ Fick till slut 5 bokningar. Gött. :P Vi pratade lite om balen och I (ansvarige) frågade vem jag skulle gå med.
Jag: Min pojkvän.
N (en på jobbet): Hur länge har ni varit tsm?
Jag: 1 år och 10 månader.
N (stirrar)
J: ??
N: Ska ni gifta er?
J: ja, det får vi väl se, men det får man väl hoppas.

HAHA. Lite senare frågar hon igen, sa du 1 år och 10 mån? O så stirrade hon. haha. Lite kul. :)

Idag har jag även träffat goaste Linn. Vi fikade och sen var vi duktiga och gick runt munksjön. Hon är bra den tjejen. Skoj att träffas vännen. <3

Imorgon är det fredag och kör och tonår. :) Yäs, det blir nog trevligt.
På lördag har Linnea och Johanna 18årsfest. :D Det ska bli nice. Hoppas det kommer mkt folk och att det blir skoj. :)

Kramar <3

3 kommentarer:

  1. haha..kul fråga; ska ni gifta er. fast usch och tänka sådant än..:D

    SvaraRadera
  2. Svar till Lovisa: haha. ja och det roliga är att det är en annan tjej som frågade för ett tag sedan på jobbet om vi skulle förlova oss snart. haha.

    SvaraRadera
  3. Detsamma vännen <3 Alltid kul att träffa dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara