13 mars 2009

Idag har jag köpt mönster till balklänningen. :D

Yes! Jag längtar till mamma börjar sy klänningen och den börjar visa sig liksom... åh vad kul det blir. Jag fastnade direkt för mönstret. Det är två mönster på ett och samma papper, jag har inte riktigt valt än, men det spelar ingen roll, för båda två är lika snygga. :D Åh, jag är så nöööjd. Och tyget är jättefint. :)
Färgen är gammelrosa och ser ungefär ut så som på bilden... Tyget är lite mer glansigt då. ;) Det köpte vi i Uganda. Sen har vi köpt till ett tyg nu idag. Det behövdes två tyger till de här mönstrena.

Jag är så nöjd. Det kommer bli perfekt. Gå på bal med Emil, som jag älskar, åh fy va kul. :D Är inte det drömmen liksom? :) haha.
Äntligen har vi kommit igång lite. Nu är jag inte lika stressad över det. Mamma får börja precis när hon vill, det gör ingenting, nu vet jag att vi har ett mönster som jag fastnade för. :D Härligt.
Ikväll blir det youtube kväll på tonår, hoppas det blir skojigt. :)

Imorgon ska jag och Anna gå på stan tror jag. Då ska jag titta efter present till mamma och Alexandra. Skitsvårt det där med presenter. Får väl se vad det blir för något. ;)
Ha en jättebra helg!!! Kramar /C.

PS; kommentera gärna vad ni tycker om färgen, och om ni tror det passar mig, ni som vet hur jag ser ut. haha.

1 kommentar:

  1. åh vad kul att din mamma ska sy, då kommer du definitivt vara ensam med just den klänningen. färgen blir nog toppen på dig!! jag vill också gå på bal, det var så kul. kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara