13 mars 2009

Gamla tider. ^^

Häromnatten kunde inte jag sova, så jag tänkte läsa lite gamla dagböcker. Jag läste från nian. haha. Jag fick mig såna leenden på läpparna, men också tårar. Minnen efter minnen lästes upp och det var saker som jag hade glömt bort helt. Där läste jag blad efter blad om Vickan, om Vickan och om Vickan lite till. haha. Allt vi gjorde osv. Massa knäppa saker som jag aldrig någonsin kommer berätta för någon. haha. För en grej som jag läste var helt elak, det fattade jag inte då, men nu. :P haha. Jaa... hon gjorde de bästa åren av min tonårstid, och det är jag väldigt glad över. Jag är så glad över att när jag var som mest tonåring, så var det hon och jag som gjorde väldigt crazy saker. ahha. Det är tur, det glädjer jag mig åt. Åh, hon är den enda som jag kan dela de minnena med, och ja, det går inte nu. Det är tråkigt. Jag saknar att skratta åt vilka dumheter vi hittade på, för det gjorde vi ibland nu. Saknar det...
haha, när jag läste så var det nästan pinsamt. Jag skrev massa fjortis ord och ja, man märkte helt enkelt, shit vilken tonåring. Tur är väl det att jag växt och mognat lite ändå? :P

Om man tänker tillbaka sedan jag gick på högstadiet, oj vad man mognar. Jag har aldrig tänkt på det så mycket. Jag har alltid tänkt att jag inte har förändrats så mycket, men tro mig, jo det har jag, absolut. Men det gör vi ju alla.
Livet går vidare, och vilken tur vi har att det alltid kommer ett ljus efter mörker...

1 kommentar:

  1. haha..vad kul. jag tycker också det är kul att läsa gamla dagböcker och det är som du säger, man märker verkligen att man mognat. du kommenterade min blogg, och ja jag ska flytta, jag ska flytta till eget, wooohoo!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara