15 mars 2009

Hej.
Jag tänkte egentligen inte skriva nu, men så blev det ändå. ^^
Ska snart återgå till sängen med filmjölk och gilmore girls. :) Men det fick bli att kolla runt lite först.

Igår hade Linnea och Johanna fest, den var riktigt kul. I slutet lekte vi fyra man i soffan, ahha. Den leken är rolig. Fast jag var ganska trött och lite varm o så, så vi gick vid 12 eller nåt. Sen stannade Emil hos mig till 1 typ, sen åkte han, för han skulle hem och på vägen hämta några kompisar också.

Nu ska jag fortsätta ha morgon. ^^ Är ju helt slut...
Kram ha det fint.

1 kommentar:

  1. hej! såg du kommenterat min blogg, vi har faktiskt kvar den lägenheten och nu är den min. Mitt namn står på dörren, wiiihoo..ska Anna hyra den som är över??

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara