15 mars 2009

Hej.
Söndagar är alltid så deppiga. Ush vad jag hatar dem helt enkelt. På fredagar känns allt som heter skola och måndag så långt borta och man känner sån glädje att det är helg. Lördagar är toppen för då har man vilat ut och har en hel dag utan måsten. Söndagen - deppig.

Idag har jag spelat tennis, det gick hyffsat, bara det att jag var typ död i hela kroppen de sista fem minuterna. ^^ Kände mig nästan lite svimfärdig idag... inte alls bra.

Ja, ush, nej jag hade nog inget mer att säga idag. :) Lite deppig dag..
Tyvärr. Kram

1 kommentar:

  1. Hej, jag känner igen det där med söndagar, de är deppiga, verkligen. men man får göra det bästa av situationen..
    så om Anna får jobb här så ska hon alltså hyra den där lägenheten? kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara